inget är magiskt och det är så tragiskt

Idag pallrade jag iväg till skolan med min vän Elin, toffsen på huvudet var på också.
Bara för en gångs skull, har aldrig toffs annars, förutom på träningarna då ;)
Haha toffsen var tydligen hög? massa folk sa det till mig, jag tyckte inte alls den var hög.
Men det är bara för att jag typ alltid har den mitt på huvudet på träningarna hehe..
Men iaf! dagen vart helt okej, tack vare Maja och Ruth!
mycket skratt blev det och det gillar vi ALOT!
Men nu på dagen blev det en liten sväng till Elin, min älskade Elin.
Hon får mig att må bra, på riktigt!
Oj, vad vi skrattade! Det är nåt speciellt med den tjejen, vi har kännt
varandra i 11 år nu, och vi känner så bra, vi har samma humor och allt.
Vi skrattar liksom på ett speciellt sätt, som jag inte gör med någon annan.
Underbar känsla, älskar dig tjejen <3
Eftersom jag hade toffs idag så såg jag ut som en liten hund! i always do!
Liten bild på den lilla hunden också :)
voffvoff
elin din snygging!
Ps. Elin, lägg upp dom andra bilderna vi fixade!
gör det vännen :)
www.elinvictoria.devote.se


Elin

du är helt klart bäst, älskar dig <3

som idag tex , vad skulle jag gjort utan dig denna skit dag?! tack för att du finns gumman <3

2011-04-06 | 15:55:12 | http://elinvictoria.devote.se
Elin

du är helt klart bäst, älskar dig <3

som idag tex , vad skulle jag gjort utan dig denna skit dag?! tack för att du finns gumman <3

2011-04-06 | 15:58:32 | http://elinvictoria.devote.se
LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-07 | 21:13:10 | http://ladyumbrella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]