Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1.  typ alltid när nån tar kort på mig så gör jag nåt med min fot omedvetet, sähära:
haha läskigt och fult jag vet, men jag gör det omedvetet så jag kan liksom inte göra nåt åt det :P
2. Jag är rädd för att bli lämnad
3. Jag ska sommarjobba på Öland i sommar med att plocka jordgubbar med Emma :D
4. Jag skulle egentligen börjat på balett innan jag började på cheerleading!
5. Jag har ridit i 5 år men slutade efter jag bröt benet.
6. Mina barn ska heta Ulrik, Ulrika och Lutter!
7. Att jag kan skådespela gråta, om jag tänker såhär nu ska jag gråta, så kan jag pressa fram tårar haha
8. Jag har svårt att lita på folk nuförtiden
9. Jag har scenskräck och ändå går jag i musik klass
10. Mina vänner är allt för mig ♥


maja

jag hoppas du vet att du kan lita på mig vännen? <3

2011-02-05 | 18:23:06 | http://kallryds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]