Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Humm.. svårt det dära.
Men alltså, jag har inte så jätte många mål och sånt dära.
Såklart att jag har önskningar, det har väl alla.
Men vet inte om jag ska säga alla här för det kan liksom tas på fel sätt ;)
Men..Jag vill åka till Australien, New york och L.A! Jag vill bli ännu bättre på Cheerleading,
få bättre betyg och vara allmänt lycklig.
En dag i mitt liv hitta en kille, en snäll fin kille som gillar mig för den jag är.
Vill åka till Öland, lära känna massa nya vänner, bada och vara uppe sent och
hitta på massa kul.
Mycket man vill här i livet!
Men jag är en sån person som tar allt som det kommer, planerar liksom inte så jätte mycket.
Jag lever i nuet helt enkelt. Jag har provat flera gånger att "planera", men allt det gick åt skogen
har jag märkt nu. Allt kan liksom förändras över en vecka, över bara en natt.
Så nu har jag bestämt att bara leva livet och ta allt som det kommer!
skönt sådära :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]