dance all night long

vanlig samma tråkiga skoldagar varenda dag.
Men nu är den här skolveckan över och nu är det helg, så himla underbart! Ikväll blir det street dance med syster och Lovisa tror jag! det är så att det är gratis vecka på nått slags dans center här i Uppsala, såklart jag tar chansen,
älskar att dansa! det är nåt av det bästa jag vet. Att få röra kroppen i takt till musiken, att du ut känslor genom att dansa är helt underbart. Ända sen jag har varit liten har jag älskat att dansa, gick på street dance för några är sen eller nåt. Men sen så började jag på cheerleading och det är också helt underbart.
Men så ikväll blir det street! lovely :D
och sen efter det kommer jag hem och fixar mig och sticker på möte tror ja!
om det kommer sköna personer så kommer jag, hehe...
vi hörs, puss


Elin

åh minnen på bilderna! <3 , kan du gå på bio ikväll med oss? :D <3

2011-02-05 | 11:56:20 | http://elinnnnn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]