Jag behöver dig mer än jag vill ha dig

Har som sagt gått i skolan idag!
Den gick bra, förutom kristendomen(haha skällde ut läraren)..men jag hade mina anledningar så ;)
Men annars har dagen varit riktigt lyckad! :D
Efter skolan så var det cellgrupp somsagt, vi, eller jag frågade en fråga om glädje och vi snackade om
det ett tag, och vi kom fram till några saker och nu när jag har tänkt på det så är jag så himla glad och lycklig och jag vet inte varför! men det är as skönt, går runt och ler
hela tiden för jag är så glad!
Nu ska jag träna på min muntliga framställning och sen ska jag snacka med Emma i telefoneeen, najs.
Imorn blir det sånglektion, och jag längtar faktiskt. Men det är bara för att vi har en sån fin sång just nu, Hallelujah sjunger vi! så himla vacker!
Men ni, vi hörs,kramisar!


Nathalie

jag har haft en bra dag hittills:) du med hoppas jag?

2011-02-09 | 16:28:35 | http://liborius.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]