Kungsberget

fy vilken patetisk dag.
kom dit och det var väääärldens minsta pulka backe, eller den är inte ens värd att kallas backe!
kulle var det, en kulle.
Vi åkte tre gånger och resten av dom 6 timmarna så.. åt vi. Och spelade mobil spel. Jag och Maja hade lite
kul med ett godispapper och typ stoppade upp den i varandras tröjor typ (?) haha vi är konstiga..
killarna som satt är bara glodde och skrattade åt oss. Typ pratade om oss också haha :P
Sen så låg vi och sov på golvet, och åt, och åt lite mer.
Efter vi var helt proppfulla av allt så gick jag, Debbie och Maja ut till en annan backe och skulle försöka
oss på att åka TRE på EN pulka. Oj vad fail. Haha jag satt i mitten av dom och dom satt och typ gungade
fram och tillbaka för att pulkan skulle börja åka, men icke sa nicke. Och efter ett tag så blev det lite awkward..
Jag blev den utsatte.. dom satt och typ jucka mot MIG. Haha, bara för att jag satt i mitten liksom! OJ vad jag skratta
efter!
Men nu ska jag gå och vara lite social med min underbara mami!
pusss
den gigantiska pulka backen.
HAHA, denna bild garva vi åt jätte länge! ni är för underbara
slutar med denna, resten finns på fb!


deborah

HAHAHAH, underbart.

tack för att du gjorde dagen bättre öän vad den kunnat vara!

2011-02-16 | 20:46:35 | http://egbudiwe.blogg.se/
maja

så var egentligen den bilden vi garva åt fin! :p

haha vi är rätt balla vi

2011-02-16 | 20:58:13 | http://kallryds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]