tro och tvivel

Ingen ruth blev det nu, hon skulle se på film med sina vänner
Även fast jag hade längtat i flera dagar och ställt klockan för att jag skulle träffa henne idag.
Men aja, hon får ha kul med sina vänner, ska inte låta detta förstöra hela min dag :)
Jag åker dit själv, bara för att ingen finns hemma.
Jag vill att Maja och Elin ska komma hem nu :( inget är detsamma här utan er.
Behöver er, kom hem nu!
Designen krånglar, i know! men det kommer fixas så ni behöver inte oroa er! ;)
nu åker jag iväg själv.
hejdough


ruth

förlåt förlåt förlåt!

2011-02-22 | 19:03:13 | http://ruthies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]