you screwed it up, there's no one to blame, except on you.

Hej alla tuffingar!
Somsagt så var jag ju på allians igår och kollade på tre matcher och sen så åkte vi hem till Elin för att
kolla på melodifestivalen! :) mys, fast trött var jag, blir alltid trött typ några timmar efter jag druckit
energidryck! så tillslut så somnade jag på Majas axel och vaknade av att hon typ skrek och frågade hur
man stavade hjortron hahaha. Men efter det gick jag hem och sov så gott så.
Idag har jag även vart på mötet och såg när några från åttan döpte sig! grattis till er!
ikväll blir det träning! taggad t tuseeen!
usch vad jag gillar dig! ♥


maja

jag visste egentligen hur det stavades..

2011-02-13 | 14:35:12 | http://kallryds.blogg.se/
Johanna

O jag gillar dig vännen ! <3

2011-02-13 | 22:14:10 | http://johannaloviisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]