DM GULD

vi kom hem med ett välförtjänt guld igår! oj vad jag gillar oss.
Vi hade sjukt kul, och vi är nöjda med programmet, super :)
USC fick hela 7 GULD, 2 SILVER!
och Jack fick MVP i indivinduell!! Grattis jack! you rocked!!
Usch, haha jag mådde inte alls bra om jag ska vara helt ärlig,
febern bultade inom mig och ögonen bara rann hela tiden!
halsen blev värre och tillslut tappa jag rösten. Men jag kämpade
på ändå :) och det är jag glad över!
älskar er hela bunten ♥
-sminkningen efter en hel dag. Hann inte ta nån bild innan det hade försvunnit lite. Men det var sjukt snyggt iaf :D
jag och systerysteeeer
sminkningen, GLITTERLÄPPAR!
glittret fösvann på underläppen :(
men det höll sig ändå länge.
DM GULD 2011 HUDIKSVALL





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]