Everybody hurts

Måndag, den dagen säger väl allt.
Är det bara jag som tycker att måndagen är en sjukt seg och tröttsam dag?
Jag vill vara med om nåt nytt, lära känna nya personer, känna kärleken.
Vill bara leva livet. Men det känns som jag är fast i nåt äckligt träsk och
hittar inte ut. Samma gamla tråkiga, sega vardagar.
Men snart så är det Rhodos och jag längtar så galet! sena kvällar, steka på
stranden, shoppa och lära känna massa nytt folk, åhhhh
det är 3 veckor minus en dag kvar ;)
najzzz
I never thought that it be easy
No one has a solid answer
But just walking in the dark
And you can see the look on my face
It just tells me apart





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]