hjärtats ensamma slag

nej denna dag var inte den bästa, eller jo i början, men den slutade inte så bra i skolan,
fast när jag kom hem så var jag med bästa vän elin, hon gör mig alltid på så bra humör.
Slutade med att vi fick ett ryck och åkte till årstahallen och köpte en stor fet Ben & Jerry's!
underbart, Elin + Ben & Jerry's gör mig alltid på bra humör, älskar er båda! hihi ^^
Imorn har jag sovmorgon + sånglektion!
och sen TANDLÄKAREN, haha jag gillar att gå till dit, i know, i'm weird ;)
vi hörs, pusspuss


Elin

sötnos! du gör alltid min dag, så underbar du är!<3

2011-03-01 | 22:11:59 | http://elinnnnn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]