It's bad enough we get along so well

godermorgon! vaknade upp med feber imorse, 38,7 för dom som undrade..
Men jag tar typ 10 mediciner så det är bättre nu!
Min fina snälla syster kom hem med lite godis och typ "medicin halstabletter"
zyx heter dom, och dom är såhääääär bra! Man har knappt ont i halsen efter
man har tagit en sån, tack sis! ♥
Imorn ska vi ju åka iväg till hudiksvall med Excaliburs och jag är sjuk.
Hjälpes, gud hjälp mig.
Sen vill jag bara säga: ELIN KRYA PÅ DIG!!
och JAG SAKNAR DIG MAJA!!

några, av alla de mediciner jag tar!
tar några till för halsen min, hehe..
Men nu ska jag knapra tabletter och typ, sätta på en film eller nåt!
puss


maja

JAG SAKNAR DIG SÅ ATT DET GÖR ONT!!

2011-03-18 | 17:41:34 | http://majakallryd.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]