Life as a cheerleader

bilder från mina år som cheerleader, kärlek <3
crusaders 2008 (?)



Mustangs 2008/2009

Nisseeee, haha liten tjej, sööt



jag och elin har allt vart små vi med!
























- DM silver
- SM brons
once a star, always a star!
kommer aldrig glömma ♥
Excaliburs 2009/2010


göteborgsresan, sötnos ♥



Liseberg, göteborgsresan! SÖTA



flyer var jag en gång i tiden! hehe :)




































- DM guld
- SM guld
- EM BRONS
"How do you keep your feet on the ground, when you know you were born to fly"
" Our hearts have wings"
" smile, breath and cha, cha, cha"
Kommer aldrig glömma er, ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Ett av mina lyckligaste år någonsin ♥
Excaliburs 2010/2011









Dm på söndag nu tjejer och Jack! kom igen nu! tagga!
vi är så himla bra och vi kommer klara det här suveränt
tillsammans! KOM IGEN NU!! JAG ÄLSKAR ER♥

Cheerleading kommer alltid finnas i mitt hjärta, så mycket kärlek.
Känns som jag har gått på det i hela mitt liv, hela underbara år!
kommer inte glömma nåt av alla de underbara åren!
Ren Kärlek!


Elin

älskar nummer 5 och 14! sötaaa vi va haha :) puss <3 xheerleading är ju helt klart den bästa sporten!

2011-03-18 | 14:13:48 | http://elinnnnn.blogg.se/
ruth

vad söta ni var 2008 eller eller nåt sånt, skit sööta <3

2011-03-18 | 15:54:17 | http://ruthies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]