så va bara tyst och håll mig i handen


Denna dag pallrade jag iväg till skolan med en hostande hals och skinnjacka! endast gör majas skull! haha varsågod.
Nejdå, men jag saknade henne så sjukt så det var typ därför jag åkte till skolan.
Men det gick väl bra, eller sådär. Men ja klarade igenom mig dagen ;)
Efter skolan gick jag hem med debbie och sen så drog jag till sjukhuset för att kolla upp min hosta.
Var inte oroliga - inget farligt, ska bara vila :)
Nu ska jag chilla och lyssna på mera musik bara (Y)
Ett misstag som förändrar allt , hela min värld. Så klart jag vill va vänner. Men du ser att det inte går. För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår. Du har inte sagt förlåt , så jag kan inte ta emot det. Och all skit som jag fick ta. Du är ... inte värd det. Vill du ha mig vid min sida får du börja med en sak. Ge tillbaka mitt liv, för det var det som du stal. Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta. Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.


maja

jag har saknat dig som attan, och förlåt att jag va dryg., but, you know why..

2011-03-22 | 18:08:52 | http://majakallryd.devote.se
Nathalie

jag har lagt upp två jeffrey campbell skor! vilken hade du valt?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/jeffrey-campbell.html#comment

2011-03-23 | 13:40:54 | http://liborius.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]