your world is my world

HEJ MINA VÄNNER.
vett och etikett var det i tisdags! det var väl, okej. Haha men det var väl trevligt sen till slut!
kul när alla klätt upp sig och så, snygga tjejer och stiliga killar (Y)
det gillar vi :)
Idag var en bra dag, vår väder och trevliga vänner. Han med att göra nån grej på arbetstimman
också som jag hade missat i tisdags. Jag är lite bra!
Imorn är det fredag och dom gillar vi! kommer nog antagligen gå på ungdomsmötet sen på kvällen
också.
Har inte så mycket att säga faktiskt, men vi hörs! ha en bra dag, pussar


maja

du är så fin, min fruga!

2011-03-31 | 19:15:13 | http://majakallryd.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]